pinappin up casino1 win kzmostbet casino1win az

La CGT, dobla resultats, guanya les eleccions sindicals a la Diputació de Lleida i es consolida com a primera força sindical amb majoria absoluta

La CGT ha estat l’organització sindical més votada a les eleccions sindicals celebrades a la Diputació de Lleida, obtenint uns resultats històrics que consoliden el creixement i la confiança del conjunt dels treballadors i treballadores en el projecte sindical anarcosindicalista

En el col·legi de funcionariat, on s’escollien 17 delegats i delegades, la CGT ha aconseguit 217 vots i 9 delegats, convertint-se clarament en la primera força sindical i obtenint la majoria absoluta. Per la seva banda, la UGT ha obtingut 119 vots i 5 delegats, mentre que la USOC ha aconseguit 83 vots i 3 delegats. El recompte s’ha completat amb 19 vots en blanc i 5 vots nuls.

Pel que fa al personal laboral, la CGT també ha estat la candidatura guanyadora, obtenint l’únic delegat en joc amb un total de 9 vots, empatant amb CCOO, mentre que la USOC ha tingut 4 vots.

Amb aquests resultats, la CGT suma 10 delegats dels 18 totals i dobla la representació aconseguida en les anteriors eleccions, un fet que l’organització valora com una mostra clara del suport rebut per part de les treballadores i treballadors de la Diputació.

Des del sindicat s’ha volgut destacar i agrair la implicació de totes les persones que han participat en la campanya i en la jornada electoral, així com la confiança dipositada per la plantilla. La CGT reafirma així el seu compromís amb la defensa dels drets laborals, la transparència i la lluita sindical al servei de la classe treballadora.

Visca la CGT i visca la classe treballadora!

Related Posts